torsdag 11. april 2013

Nytt kamera. Vio Pov HD


Det kom med posten for ett par dager siden, og i dag kom Pov Power.
Med Pov Power kobler man kameraet opp på batteriet 12volt .
 Noe som har vært  en utfordring med Go Pro kameraet.
Dette kamera har også Loop and Forward noe som gjør att du slipper å ha med deg 32G film vær gang du har vært på tur, du tar bare opp det du vil ha, fordi den har ett minne som du kan stille i forskjellige lengder. 30 sek, 2 min, 5 min, 10min  så når du trykker på fjernkontrollen tar den opp loopen og til du stopper opptaket.
Håper vi kan få noen bra øyeblikk på film, moro med film. Skal selvfølgelig også bruke Go Pro.
Har allerede fått laga et feste så linsa står støtt og godt, kommer tilbake med mer om dette, da det skal forbedres.
Frank Ronny A-Team  er veldig fornøyd med dette kameraet, så jeg gleder med masse til å teste det ut.

Aslak

5 kommentarer:

  1. Ser fornuftigt ud...
    Hvad koster det camera og kabel til 12v ?

    SvarSlett
  2. Ligger ett slikt kamera på finn.no akkurat nå til kr. 2000,-

    SvarSlett
  3. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=40676072&searchQuery=pov%20hd

    SvarSlett
  4. Kjøpte også mitt brukt.
    Kabel 12 volt koster 600.-ikl port/frakt
    Japan Potho. Tok bare 1 dag.

    SvarSlett
  5. Meget bra kamera har 2 stk selv.
    Det her blir du fornøyd med...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...