søndag 4. desember 2011

Lite sammendrag av hummerfiske 2011



Da er teine på land igjen.
Spenning og fårventningene til årets hummerfiske her på Fevik/sørlandet var stor.
Det var en sesong med masse små hummer og hummer med rogn, etter 2 uker hadde jeg kasta ut igjen ca 30 hummer. Det sier jo litt når jeg ga meg i slutten av November, hadde jeg 28 lovlige hummer.
Har sittet og lest litt om Hummindbird sin Down Imaging, det tror jeg hadde vært noe til hummerfiske.
Da er det bra å vente 10 mnd til neste års Hummerfiske.

Aslak

2 kommentarer:

  1. Hei Aslak

    Jeg startet litt sent og med for få teiner.. Men det ble 18 stk på meg i Tromøysund. Jeg må gi Humminbird med side scanner æren for hvertfall halvparten av dem... Snakk om saker.. Du får sørge deg for å være riktig skodd før 2012 sesongen! Men jeg har snart 120 liter salta sild, så jeg skal ikke la deg vinne enkelt til neste år! Takk for mange tips før sesongen! Du skal nok ha æren for noen av dem du og!

    SvarSlett
  2. Eren skal du ta selv. Det er bare morro og dele erfaringer med andre entusiaster. Ja en ny Humminbird med Dowv Imaging hadde vært no vi får se hva 2012 sesongen bringer.
    Aslak

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...