tirsdag 27. mars 2012

Klargjøring til Bornholm


Har fått elwinch, men rekker ikke å få den på plass.


Tok vekk gummistopperne for å få plass til elwinchen


Så var det fiskeutstyret.

Jeg jobber best under press sier jeg titt og ofte, her kan en lure på om en kommer av sted. 
Har styra en hel del med elwinchen, men det rekker vi ikke.
Fjerna gummistopperne foran på tårnet, egentlig like greit. 
Har et tau over slepekoken som stopper båten å komme fremover. I tillegg har jeg 2stk lastestropper bakover og 2 stk framover + 2 stk bak da skulle båten være sikra godt nok for en langtur. Har også kappa alle lastestroppene så de passer perfekt der de skal være, og ikke masse en må binde opp som flagrer alle veier.
Gleder meg masse til tur, nei nå må jeg ut og jobbe igjen.
Aslak

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...